Minőségbiztásunkról
A Hock és Társa Nyelvoktatási és Továbbképző Kkt. államilag engedélyezett és ellenőrzött felnőttképzési intézmény (Felnőttképzési Engedély száma: E-000728/2014), ezáltal nyelviskolánk nyelvoktatási folyamata garantáltan jogszerű.
Képzéseink sikeres megvalósulását törvényileg szabályozott bankgarancia védi. Felnőttképzési bevételünk a jogszabályok által meghatározott részét évről-évre, kifejezetten e célból elkülönítjük.
Nyelviskolánk több mint 20 éves fennállása óta elkötelezett híve a folyamatos szakmai fejlődésnek, a minőségi nyelvoktatás maximális elérése céljából. A minőségbiztosítási folyamatok átláthatósága miatt önálló minőségbiztosítási rendszert működtetünk, melyet legalább 2 évente államilag is elismert külső minőségbiztosító szervezettel auditáltatunk.
Nyelviskolánk államilag akkreditált nyelvvizsgahely feltételeinkek megfelel, így tanulóink "házon belül" nyelvvizsgát tehetnek. Iskolánk a DExam nyelvvizsgarendszer akkreditált nyelvvizsgahelye.
A nyelviskolánkban tanító diplomás nyelvtanárok kiválóan képzettek, és túlnyomó többségben hosszú éves kapcsolatot ápolnak intézményünkkel.
Tanulóink elégedettségét kérdőív segítségével folyamatosan - minden kurzus lezárásakor - mérjük, ezzel garantálva a magas színvonalú oktatást.
Felnőttképzési tevékenységgel összefüggő mennyiségi és minőségi információk:
Elégedettségmérés eredménye a 2015/16 tanévben:
Feldolgozott kérdőívek: 80 db
A hallgatók álltali visszajelzés alapján az oktatókkal való megelégedettség mértéke: 98%
Lemorzsolódási ráta:
Panaszkezelési folyamat
A felsorolt garanciák ellenére is előfordulhatnak félreértések, melyek rendezését a következők szerint biztosítjuk:
Az esetlegesen felmerülő résztvevői, megbízói reklamációkat az ügyféllel kapcsolatot tartó képzésszervező dokumentálja, majd döntésre előkészíti (javaslatot tesz intézkedésre) az intézmény ügyvezetőjének. A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításáért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről szintén az ügyvezető dönt.
A reklamáció lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést a Minőségirányítási vezetőnek kell átadni. A reklamációkat és az azok megszüntetésére hozott intézkedéseket a Minőségirányítási vezetőnek kell nyilvántartania és elemeznie, aki szükség esetén a helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását is kezdeményezi.
A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a reklamálót. A tájékoztatás a képzésszervező feladata.
A képzések résztvevői számára lehetőséget biztosítunk az iroda mellett kihelyezett ládába panaszaik anonim benyújtására. A panaszbejelentés lehetőségével kapcsolatos információkról a képzésszervező ad tájékoztatást.